B.Helen

B.Helen
@flamma
"İçimdeki her şey ölmüş; sanki yalnızca kötülük kalmış..."
Reklam
Oysa herşey, iki kere ikinin dört ettiği kadar açık...
İnsanlık ruhun ölümsüzlüğüne inanmsa bile, kendinde erdem için yaşama gücünü bulur. Bunu, özgürlüğe, eşitliğe, kardeşliiğe düşkünlüğünden alır.
Bana yaklaşan kimse kişiliğimi eziyor, özgürlüğümü kısıtlıyormuş gibi geliyor bana.
Asırlardır talimli maskeleri var. Aslında hep şarlatanlık, saçmalık...
Reklam