İntihardan bahsediyorsunuz. Bunun zayıflıktan başka bir şey olduğunu düşünmeye imkân yok. Sefil bir hayata dirayetle katlanmaktan çok kolay bir şeydir bu.
Ama hâlâ kendimi ifade edemiyorum. Benim bir şeyleri harekete geçirme gücüm çok zayıf, her şey gözlerimin önünde yüzüyor ve süzülüyor ama ben onlardan belirgin ve kalın bir taslak oluşturamıyorum.
Aşk olmasaydı dünya nasıl olurdu ?
Aşksız dünya olmazdı. İçindeki alevi canlandırman gerekir ki parlak figürler duvara yansısın ve eğer aşk bize belirsiz gölgeleri gösteriyorsa bizim hâlâ mutlu olma şansımız vardır.
Bazen, intihar etmeye hazır olduğum zamanda o melodiyi mırıldanıyor, üzerimdeki çılgın ve karanlık bulutlar dağılıyor ve yeniden özgürce nefes alabiliyorum.