Merhaba Okur
Aslında inceleme yapmak biraz daha olayları karıştabilir ama şöyle diyeyim ;
Öncelikle güzel kitap aile hayatı , aşk hayatı vs. Günlük insanların yaptıkları şeyleri anlatması güzeldi.
Ama dünya klasiklerinin en sevmediğim özelliği çok yabancı isim olması çünkü konuyu anlasan sonuca varamıyorsun kafan hep karışık kalıyor.
Çeviri kitabı olduğu içindir bir ihtimal.
Ama okumanızı tavsiye ederim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!