Aklıma düştü gözlerin
Boynumu büktüm, ağladım
Elveda dediğin yerin
Yanına çöktüm, ağladım
İçim garip, gönlüm darda
Gözlerim karşı duvarda
Ben her akşam aynalarda
Yüzüne baktım, ağladım
Recai Ağbaba/Ağladım
Bembeyaz karlar yağdığında açan bir nergize benziyorsun.Kıs rüzgarları sallandırıyor bütün bu narinliğini.Sana dur,yavaş,koşma sallanma dediğime bakma sen..! Sana yetişemediğimden kendimedir sitemim.🌸🌸
---Bir sınıf öğretmenin otizimli öğrencisinin karnesine yazdığı not___