wir

"Nereye gidiyorsun?" Kafama kurşun sıkmaya çünkü onu kafamdan atmanın tek yolu bu gibi görünüyordu.
Reklam
Acı ve zevkin daimi karışımı. Biri olmadan diğerine sahip olamıyorduk çünkü acı olmadan mutluluğun nasıl hissettirdiğini anlayamazdık.
Silas.. benim üzümlü kekim...
"Zaman hiçbir şeyi iyileştirmez. Unutmana yardım edef ama o unutulmayı hak etmiyor. On yıl sonra da onun kokusunu hatırlayacak mıyım? Ya da gülümserken nasıl göründüğünü? Hayır. Bir anı olacak ama o bundan fazlası, Rook." Keder böyle bir şeydi. İki tarafı keskin bir kılıç gibiydi.
Herkes şeytanın sahtekar olduğunu söylerdi ama kimse Havva'nın cezbedilme eğiliminden bahsetmezdi.
Reklam