Bazı zamanlarda bir şeyin ne zaman sona ermesi gerektiğini söylemek o kadar kolay olmaz. Bunu hemen göremeyebilirsin ama her zaman gözlerdedir. Tamamen sağlıklı olsalar bile bir kişinin ölüp ölmediğini gözlerinde görürsün. Kalpleri atıyordur ama gözlerinin ateşi çoktan sönmüştür.
Kitabı yabancı booktokta göreli bekliyordum ve gerçekten beklentilerim yüksekti.. belkide giriş kitabı olduğu için beklentilerimi karşılayamadı yani kitabın yarısına kadar main karakterlerimiz arasında toplasan 10 konuşma oldu ve aşkı hissedemedim tamam aralarında bir çekim oldu ama aşk yoktu nasıl bir anda aşka evrildi bunu çözemedim. Bu kitabın yan karakteri olması gereken Silasın duygularını daha çok hissettim çünkü bunlara çok yer verilmişti.. çok üzücüydü bir yandan onun kitabını okumak istiyorum ama bir yandanda bunları atlatıp hayatına başka birini alabileceğini düşünmek istemiyorum. Devamını kesinlikle okuyacağım dediğim gibi belkide giriş kitabı olduğundan beklentilerimi karşılayamadı ama beklentilerimde çok yüksekti..