Dokun tenine,unutma sen hiç bir zaman yanlız olmadın.Seni izleyen birisi var elbet,öyle ki sen umut tarlasısın mahzun olma,boyun bükme olana,olmayana seni anan birisi vardır elbet.
Avunma bağlanma sahte yüzlere,terketme yüceliğinden öyle ki sen umut tarlasısın.
Mevla’nın dediği gibi ; “ üzülme,sen her uykunda adını unuttuğunda dahi seni sabaha çıkaran bir tek o vardı,o seni hiç ama hiç terketmedi. “
#fmtgl