Ebruu

"Xururuca." "N'oldu?" "Ağlarsam ayıp olur mu?" "Ağlamak ayıp değildir,sersem. Niye ki?" "Bilmem, henüz alışamadım . İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki...."
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ebruu

, 2022 okuma hedefini ekledi.
2022 OKUMA HEDEFİ
14/30 kitap - %47 tamamlandı
14 kitap okudu
30 kitap
2.665 sayfa
2 inceleme
69 alıntı
Annem yatak odasına kapandı. Oraya kimseye görünmeden ağlamak için gittiğine eminim.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Sende, ben imkansızlığı seviyorum fakat ümitsizliği değil. Nazım Hikmet Ran
Anket
" Bir adam ayrıldığı kızın arkasından 'zaten hiç sevmedim ' diyorsa ; cümlenin başındaki adam kelimesi için özür dilerim." Elif Şafak
İnsan ve Duygular