Ahmet Ümit'le tanışmam bu kitabıyla başladı. Başkomiser Nevzatla da tanışmış olduk böylece. Uzun zamandır roman okumuyordum. Kendi içinde akışı, merak uyandırışıyla sürükleyiciydi. Başkomiser Nevzat'ın iç konuşmalarının çoğunda yüzünüzde buruk bir gülümseme oluyor kitap da tam olarak bu şekilde bitti.