tt

tt
@foxxlein
*ੈ✩‧₊˚ viva la vidaa, watermelon sugaaarr!! ↶*ೃ✧˚. ❃ ↷ ˊ-
kuşkuluyum, çünkü onlar da - mutsuz, kibirli, düşkün ve güçlü olanlar - kendi yarattıkları gerçekliğin kurbanıdırlar.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bedenimiz sağ kalır ama ruhumuz er geç ölümcül darbeyi yer.
Sayfa 19·Kitabı okudu
kim bilir, onun ölümü arayışı, belki de deniz kazasına uğrayan birinin bir ada aramasına benziyordu.
Sayfa 19·Kitabı okudu
artık o yok ya, her şeyin bir an önce eskisi gibi olmasını istiyorum.
Sayfa 18·Kitabı okudu
çok sevdiğimiz birini yitirdiğimiz zaman duyduğumuz derin acının biricik avuntusu, en iyisinin bu olduğunu umut etmek belki de.
Sayfa 18·Kitabı okudu