“Hayatım anonim insanlarda, birtakım yerlerde, mekânlarda birikip duruyor.
Bu hayat sadece yaşayarak bir yerlere yazılıyor, kaydediliyor: Sonuna gelmişiz ve onu yazmamışız.”
“Bir kitaba başlamak etrafımdaki dünyayı hissetmek ve kendimi onun içinde eriyormuş gibi hissetmek, dünyanın karmaşıklığını kavramak ve ifade etmek için eriyip yok olmayı kabul etmek demek.”
“Buluşmalarımızın ertesi gecesi, metroda uyuyakalırdım, bedenim bitkin, havada süzülürdü, şimdi bana hakikaten en sahici "deneyim" gibi geliyor. Ama, her zamanki gibi, sığlık endişesi?”