" Tabii ki ahlaki yönden deforme olmuş kişilere fiziksel şiddet uygulayalım demiyorum, ama büyük bir firmayı yürütmeye çalışan; çalışma saatleri bir paydos sesiyle sona etmeyen; haksızlıklara, baştan savma budakalıklara ve kalpsiz nankörlüklere karşı gelerek yaşamak için mücadele ederken saçları çarçabuk beyazlayan; çalıştıkları iş uğruna aç ve evsiz olmaya katlanan kişiler için de acıma duygumuz ile gözyaşı dökelim diyorum. "