belki intihar edecek hali bile yoktu. belki bazı hayatlarda hiçbir şey yapmadan öylece durmaktan başka bir şey istemiyor ve değişmeyi denemiyordun bile. belki de çoğu hayat böyleydi.
insanlar şehir gibiydi. bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret edemezdiniz. sevmediğiniz yanlar, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanılır kılan şey iyi yönleriydi.