Kahve ile beraber fotoğrafının çekilip paylaşıldığı dönemde kitaba karşı bir tavır oluşmuştu bende. Dün başladığım kitabı bugün öğlen saatlerinde bitirmiş bulunuyorum. Her şeyi ile mükemmel bir eser. Sonunda çok üzüldüm. Maria'nın sana bir sürprizim var dediği yerlerdeki heyacanını yazar detaylandırmadığı halde gözümün önünde canlandırabildim. 10/10'luk eser. Keşke kitaba dair her şeyi unutabilsem ve tekrar okusam.