elif

elif
@frzbie
genelde kendi kendime yazdığım hikayeler veya denemelerden parçaları yazıyorum, destek olursanız çok mutlu olurum
"İnsanlar, bir başka insana fazla güvenirse ihanete uğrayacağını düşünüyormuş. Bence öyle değil bayım, bir insanı güvendiğin kadar seversin ve güvenirsen aranızda ilişki oluşur. Fazla güven, aileleri kurar."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne kadar garip, değil mi bayım? İnsanlar sanki hiç ölmeyecekmiş gibi yaşamıyor mu? Siz en son ne zaman ölümü düşündünüz? Peki, düşündüyseniz neden her an ölebileceğinizi hatırlamadınız? Hayat planlı yaşamları kabul etmez bayım, her an ölecekmiş gibi yaşayacaksınız."
"Öylesine değersiz görülen bir çocuktu ki o, uyuyamadığı gecelerde ailesinin yanına gitse bile anlamsızdı. O da bunun farkında olarak kendisine ninni söyleyerek sakinleştirirdi. Ona karşı hayat öylesine acımasızdı ki, bir huzurlu uyku için söylenilecek ninniyi çok görüyordu."
"Düşünsene, her seferinde en büyük çocuk sizsiniz diye bütün yükü size bırakıyorlar. Dokuz yaşında bile olsan sen en büyük çocuksun, yapmak zorundasın deniliyor. Peki bayım, çocuk aile için mi doğar yoksa kendisi için mi?"
Ocağında yemek pişmeyen bir evde nasıl aile olmasını bekleyebilirsin ki?