Hayatımıza giren zorlukların gelişmemize yardımcı olma işlevi taşıdıklarını fark ettiğimizde, onlara yönelik tutumumuzu değiştiririz.
Çocuğumuzun ölümü karşısında yıkılmamız insani ve anaşılabilir bir durumdur. Bunun nasıl bir his olabileceğini hayal bile edemiyorum. Çocukları engelli olduğu ya da öldüğü için acı çeken ya da öfkelenen ebeveynlerle tanıştım. Aydınlanmış kişiler her çocuğun Tanrı'dan gelen bir emanet, bazı sorumlulukları ve zorlukları da beraberinde getiren bir sevgi armağanı olduğunun bilincindedir.