..............
İnsanlarda dünya sevgisi kadar ahiret,
Mal sevgisi kadar Allah sevgisi olsaydı, belki de Adem Aleyhisselam'dan sonra başka hiçbir peygambere gerek olmayacaktı.
..............
Peki bu içimiz ne olacak üstadım?
Hani kimsenin canı acımasın diye,
Bizden başka kimse üzülmesin diye,
Doldurduğumuz içimiz.
Dosttan, yardan dertleri alıp alıp,
Uçan kuşun önünden rüzgarı çektiğimiz,
Sabahları ektiğimiz, akşamları biçtiğimiz,
Ölüp ölüp dirilen içimiz
Ne olacak üstadım.
Şu insan yüklü kalbimiz,
Hüzne sevdalı bu içimiz,ne olacak...?