fatma

fatma
@ftmerc_
୪ Kaybolmak istediğim bir yer varsa o da kitaplar arasındaydı..
Benden sonra ADALET arayan Müslüman kardeşlerime deyin ki Hz. Ömer öldü. Vallahi artık adalet ahirete kalmıştır. ☘| Hz. Ömer |
Reklam
Allah yazarken " a " harfini küçük yazınca huzursuzlaşan, hemen silip " A" yapan insandan kimseye zarar gelmez..🍂
🌾Yusuf Has Hacip. "Helalin adı kaldı, onu gören yok;haram kapışıldı, hala doyan yok." Dediğinde daha 11.yüzyılda yaşıyordu...
.............. İnsanlarda dünya sevgisi kadar ahiret, Mal sevgisi kadar Allah sevgisi olsaydı, belki de Adem Aleyhisselam'dan sonra başka hiçbir peygambere gerek olmayacaktı. ..............
Peki bu içimiz ne olacak üstadım? Hani kimsenin canı acımasın diye, Bizden başka kimse üzülmesin diye, Doldurduğumuz içimiz. Dosttan, yardan dertleri alıp alıp, Uçan kuşun önünden rüzgarı çektiğimiz, Sabahları ektiğimiz, akşamları biçtiğimiz, Ölüp ölüp dirilen içimiz Ne olacak üstadım. Şu insan yüklü kalbimiz, Hüzne sevdalı bu içimiz,ne olacak...?