Kitaptaki 3 hikayenin hepsi gayet güzel mesajlar veriyor. Beni en çok kara keşiş hikayesi etkiledi. Bencil bir insanın kendisini seven bir ailenin sonunu getirmesini çok güzel anlatmış. Modern hayatta daha da fazlalaşan insanları kullanmak Çehov zamanında yeterince açık anlatılmış. Ah Tanya seni o kadar iyi anlıyorum ki. Neyse ki tam istediğim gibi bir son oldu Kovrin için. Umarım bütün Kovrin ruhlular benden ve çevremden uzak olurlar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Annesi de harika bir kadındı; akıllı ve zekiydi. Onun bir meleğinkini andıran o güzel, masum ve temiz yüzüne bakmak bir zevkti âdeta. Harika tablolar yapar, şiirler yazar, beş yabancı dil konuşur, şarkı söylerdi...
Etrafına sanki bir şeyler arıyormuş gibi delici bakışlar atar, babası gibi biraz telaşlı yürürdü. Çok gevezeydi, tartışmaktan çok hoşlanırdı. Ne kadar önemsiz olursa olsun her ayrıntıyı mimikleriyle ifade eder, el kol hareketleri yapmadan konuşamazdı. Onun da son derece asabi olduğuna şüphe yoktu.