Kimsecikler sana iyi ve güzel şeylerden, şükretmekten, memnun olmaktan bahsetmeyecek. Çevrendeki insanların hep hayattan şikayet ettiğini göreceksin. Birçok insanın ağzından felaket senaryoları dinleyeceksin. Birgün gelecek hiçbir şeyden memnun olmamak moda olacak. Sana hayatın çirkin olduğunu ve memnuniyet verici hiçbir şeyin olmadığını söyleyecek inanma! Onların inadına yaşayacaksın kızım!
Hayatın akışına benziyor nehirlerin akışı. Bir yerden başlayıp bir yerde biten bir akış bu. Hayat da öyle değil mi? Nehrin akışı bitiyor; ama nehir yok olmuyor. Denizle birleşiyor.