Frida Kahlo çok ama çok güzel özetlemiş: Birinin beni çok sevmesi, benim için pek bir şey ifade etmiyor. Ben daha çok nasıl sevdiğiyle ilgileniyorum. Mühim olan yormadan sevmek, güzel sevmek.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İsteyen arıyor, ilgi gösteriyor, seviyor, kırmaktan korkuyor, zaman ayırıyor, bahane üretip arkasını dönmüyor, bir şeyler olsun diye uğraşıyor, bahane herkeste var, ben çözüm bulan insan istiyorum."