Biraz ağır bir kitaptı.Ama yine de güzeldi.Tabi kitabın ağırlığı kişiden kişiye değişebilir.Konusu da güzeldi.Yazarın okuduğum tek kitabıydı ama galiba bu kitaptan dolayı yazarın diğer kitaplarını görünce aklıma ilk gelecek şey kitabı okurken verdiği yorgunluk olacaktır.:)