Kimse bizi görmeden, kimse bizi bilmeden
Sev beni.
Bi' bak gerçekten uzak mıyım? Yoksa yasak mıyım?
Anla beni.
Kalbimi kırmadan, gözlerini kırpmadan
Öp beni.
"Yaşamaya mı değer?" diyeceksen eğer
Unut beni..
youtube.com/watch?v=P6Kjkgy...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Seni her zaman seveceğim çünkü birlikte büyüdük ve sen beni ben yapmama yardım ettin. Bilmeni istedim her zaman bende bir parçan olacak. Her ne olursan ol ve dünyanın neresinde olursan ol, sana sevgi gönderiyorum".
-Her(2013)
"Söylediğin her kelimeyi okuyorum
Gitmesine izin verebileceğini söyledin.
"Ve seni eskiden tanıdığın birine taktığını görmezdim"..
Şimdi sadece eskiden tanıdığım birisin "
youtube.com/watch?v=8UVNT4w...
Atatürk'ü sadece belirli günlerde değil hep anmamız gerektiğini unutuyoruz.
Sana çok şey borçluyuz.
Falih Rıfkı Atay der ki: “Dünyadaki en mesut Türk, Atatürk hayatta iken ölen Türk'tür.”
youtube.com/watch?v=l9G1AP6...