Edebi olarak kaliteli olmasa da hikayesi insanı etkiliyor. Kitabın sonunda Yahudi devleti kurulmasına verdikleri destekten bahsediyor bu kısıma kadar çok güzel bir kitap sonunda gereksiz fazla detay ve bilgiye girmiş yazar . Yine de okumak isteyenlere tavsiye edilir.