Bu rüya hiç bitmesin, hep benimle olsun istedim. Belki de bu yüzden daha çok fotoğraf çekmek istiyoruz, o rüya bitse de küçük bir parçası bizimle kalsın diye.
Banklara yatıyorum; sadece yıldızlar, ben ve müzik. Sanki dünyada başka hiçbir şey yokmuş gibi... Bir yandan da dünyaya çok ama çok uzaktan bakabiliyormuş hissiyle... Bundan daha güzel ne olabilir ki?