Bazen çok yoruluyorum. Dizlerimin bağı çözülüyor, gün içinde özlem duyduğum kimseler oluyor, burnumda tütüyorlar. Kafamı yastığa koyunca gözüme uyku girmeyen geceler oluyor. Nasıl oluyor bilmiyorum ama ne kadar konuşursam konuşayım hep anlatamadıklarım daha çok oluyor. Bütün bunları yaşarken tutunduğum bir Rabbimin olması rahatlatıyor. Çünkü o bütün anlatamadıklarımı duyuyor.