O kadar güzel bir kitap ki! Her cümlesi hayatımıza dokunuyor her satırın altı çizilesi güzellikte. Şimdiye kadar okuduğum, hayatıma dokunan, farkındalık oluşturan en iyi kitap. Kesinlikle herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum. Bundan sonra sevdiklerime bu kitabı hediye edicem