"Hayat bir parça nakış işlemeye benzetilebilir. Hayatının ilk yarısındaki herkes işlemenin ön tarafını görür, ikinci yarısında ise tersini. İkincisi o kadar güzel değildir, ama daha öğreticidir, çünkü iplerin birbirine nasıl bağlandığını görmenizi sağlar.
#arthurschopenhauer
Neler neler yazmışım sana
Ey sevgili
Neler neler
Dilimin döndüğünce
Kalemin yettiğince
İçimi açmışım sana
Sayfa sayfa
Düşüncelerimi iletmişim sana
Satır satır
Duygularımı anlatmışım sana
Tek tek
Ve öyle bir noktaya gelmişim ki artık
Hiçbir şey kalmamış söyleyecek...