Yıllar önce bir kitapta okumuştum... Bir delikanlı yolunun üzerinden geçerken genç bir kız şarkı söylüyordu. Bir delikanlı şarkı söylerken ise bir genç kız ağlıyordu...
Şimdiki kadınlarda da suç var. Kendilerini bir vitrin haline getirmişler. Ve artık onlarda bir ürünler. Erkekler tarafından tercih edilmeyi bekliyorlar. Bu yüzden de açık seçik giyinip Barbie bebek gibi bir plastiğe dönüştüler...