Kerem Uzan

17 ağustos #
Reklam
Ama, amalar yasak bize.. Keşkeler kilitli.
Baktım ki ölmüyorum yaşamayı sevdim
En büyük intikam,intikamı bile düşünmemektir.En büyük intikam,bizsizliktir.En büyük intikam,senin aynada gördüğünü onun artık görememesidir...
niye gittin ki?" dedim defalarca sana. Gün gelip" iyi ki gittin" diyeceğimi bilmiyordum. Lütfen beni bağışla.
Reklam