Kerem Uzan

Baktım ki ölmüyorum yaşamayı sevdim
Reklam
En büyük intikam,intikamı bile düşünmemektir.En büyük intikam,bizsizliktir.En büyük intikam,senin aynada gördüğünü onun artık görememesidir...
niye gittin ki?" dedim defalarca sana. Gün gelip" iyi ki gittin" diyeceğimi bilmiyordum. Lütfen beni bağışla.
Nekadar uzakta olsa da, perdene değen rüzgarı bilicem 😋