Kerem Uzan

Dışarıda bir hayat var, neden içimde ölüm? Belki yeni bir çare içimdeki ölümü öldürür ve Bir kâbuslu uyku belki mutlulukla bölünür Okyanustur hayat, büyük dalgalar ummadığında görünür
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nasıl anlatsam anlarlar? Bilemedim kaç yolu var, ama var! Ben ha gayret çabalasam da anlatmaya, oldu olanlar
Geceler mi uzadı bu karanlık ne.
Ne kadar uzak kaldık senle? Ne kadar böyle habersiz? 'O benim!' dediğimiz günlerden bi haber Ne hallere gelmişiz...