Ben gidiyorum hayat parçam
Sensiz sen
Bu sözü yazarken nasıl hissetmişim acaba? Şuan okurken tüylerim diken diken oluverdi birden. Yazma ruhu ile okuma ruhu çok farklı şeyler
Kitap okumayı çok sevmezdim. Bir arkadaşım önerdi. Yazar 20 yaşında çok genç dedi. Bizden birinin nasıl kitap yazdığını görmek istedim açıkçası. Okurken nasıl bitirdim anlamadım. Bittiği an bir kız hatta 20 yasinda nasıl erkek duygusunu anlattı diye sorguladım hayranlıkla . Gerçekten hayret ettim. Tebrik ediyorum. Yorumumu yapmak için de bu platforma giriş yaptım. Sensiz sen kitabı kitap sevmeyn birini bile kendine bağladı ise bir şey diyemiyorum... #sensizsen