Bir kadın olarak erkeğin sevdiği kıza karşı duygularını anlatmış yazar. O kadar etkilendim ki bu durumdan hayretle okudum her bir sayfayı. Beni anlatıyordu sanki her bir cümlesi. Yeni ayrılan biri olarak duygu dünyamı güzel anlamda etkiledi. Şiirlerle bütünleştirici bir hikayeye sahip bir kitap. Okurken nasıl bitti anlamadım. Mutlaka yazmaya devam etmeli . Kaleminize sağlık. Tavsiye ediyorum
gülüşün
Yazımı kışımı senin kollarında
Huzur bularak geçirmek istiyorum
Kafelerde oturup saatlerce
O mavi gözlerin dalmak istiyorum
Güneşin doğuşunu değil
Senin gülüşünü görmek istiyorum
SENSİZ SEN
Sonbaharlar bir başka güzel gelir bana
Sanki dert ortağımmış gibi beraber ağlarız her zaman
Kanayan yaralarımıza beraber merhem ararız.
Beraber içimizi dökeriz
Birlikte ıslatırız mürekkeple sayfaları
Defalarca yırtarız dağları, enginlere sığamayız
Gecenin en karanlıklarında dahi
Beraber kayboluruz…