Yaşayan Ölü

Yaşayan Ölü
@gamsizhayat
Sadece Günlük Niyetine Yalnızlık Bu Kadar Acı Ve Size Yakın...
7 Temmuz- 17.22
2 ay sonra yine burdayım. Neden bunu yapıyorsun bize? Kime, neye bu inadın? Sevmek bu kadar değerli ve önemliyse neden kibirlenip geri adım atıyorsun? Her şeyi ve herkesi siktir edip yeni bir sayfaya değil resmen romana, hikayeye başlamak varken neden?..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7 Mayıs 2021 -12.39
Yük olur muyum diye düşündüğün yere ait değilsin. Kendini kısıtlamak zorunda hissettiğin yere ait değilsin. Anlatamadığın yere ait değilsin. Anlaşılmadığın yere ait değilsin. Kendini kendin gibi hissetmediğin hiçbir yere ait değilsin. Gurbetin de esaretin de bu yüzden.
Düşünce
7 Mayıs 2021 -02.22
Beni kendinden nefret ettirme.
7 Mayıs 2021 -02.12
Bazen çabalarsın ama karşındaki bunu görüp sikine takmaz ya işte o zaman sevgi nefrete döner.