Gamze

Gamze
@gamzaras
Her insan derinliklerinin zararına ilerler; her insan kendinden kaçan bir mistiktir.
Türkçe Öğretmeni
YTÜ Doktora
İstanbul
62 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Bir şeyler oluyor, Bir şeyler ölüyor, Bir şeyler dönüşüyor başka şeylere Hayat kendini tamamlıyor..
Reklam
Yağmuru sevmeye başlayınca değişiyor insan..
Her şeyin sonunda dönüp dolaşıp kendimize geliyoruz. Biliyoruz ki tereddütsüz açılan tek kapı kendimizedir..
Hislerimizin varlığı mı, ağırlığı mı bilmiyorum. Bazen elimizden avucumuzdan taşacak gibi, bazen dokunsalar ağlayacak gibi.. Hisler ruhla mı var olur yoksa bedenle mi anlayamıyorum. Acıtan yahut bu denli mutlu eden şeyleri sanki etimizde kemiğimizde yaşıyormuşuz gibi.. Hem bu denli yok olan hem de bu denli var olabilen duyguların adeta bedenimizle bütünleşip bazen inkar edilemez bir acıya yahut huzura, umuda yahut kahkahaya dönüşmesi gibi.. Bazen hislerle var olup yok olmak gibi bilinmez bir iklimin içindeyiz.. İçimizden hislerimiz çıktığında ruhun da bedenin de bir önemi kalmayacakmış gibi..
Sonbahar, kuşlar, ılık bir hava, hafif bir rüzgar, sonra şairler, şairler ve şiirler..
Reklam