Bir ihtimal var ve her zaman bir ihtimal vardır. Değiştirecek, dönüştürecek, iyileştirecek, yeniden başlayayım dedirtecek "bir ihtimal" mutlaka vardır..
Insan yaratımdan uzaklaştıkça kendini hükümdar sanmaya başlar. Ve gayesi yalnızca saltanatını korumak olur. Bugün bütün insanlık varlık savaşı veriyor. Bunun en büyük nedeni yaratım amacından sapmış olmasıdır. Ki bence ne zaman ki Yaratıcıyı bıraktık, o gün bugündür savaşıyoruz ve hepimiz mutsuz saltanatlar sürüyoruz.