Yalnızsan, kendine giden yolu yürüyorsun. Fakat bu yol, kendine ve yedi şeytanına uğrar.
Sen, kendinin inkârı, cini, cinneti, falcısı, delisi, şüphecisi, uğursuzu ve kötülüğü olacaksın.
Saat 23.50 suları. İstanbul'da yağmur yağıyor, trafik sıkışık. Ben yağmurlu geceye yol alırken bir camdan tanelerin düşüşünü seyrediyorum. Biraz bekleyiş, biraz hüzün belki biraz da umut var kalbimin bir köşesinde. Tanrıya yalvaran bir tarafımda var..