“Artık ne mutluyum ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde ‘insan’ dünyasında tek gerçek bu.”
Arkadaşlar merhaba. YouTube veya başka platformlarda kitap seslendirme yapmayı düşünüyorum. Bu konu ile alakalı bilgi sahibi olanlar bana yardımcı olabilir mi? Telif hakları vs nasıl oluyor?