Neden sevmezler insanlar beni?
Gözle görülüp elle tutulmasa da herkesle arasında soğuk bir duvar vardı.
Ben...demişti.”Ateş gibi yanan kalbimin sıcaklığını ne kadar sarf etsem bu soğuk tabakayı ısıtamayacağımı anlıyorum.Adımlarım hiç kimseninkine uymuyor.Herkes beni yolun ortasında bırakıveriyor..Yolun ortasında...Herkes...”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İyi ve kötü kavramlarına,eğer insan hayatı için kullanıyorsa,pekde itibar etmemek gerekir.çünkü bu iki zıt kavram birbirinin kardeşidir,genellikle el ele dolaşır.