Bana öyle geliyor ki hayatın içinde ne varsa onu öylece kabullenmiş ve hiç şaşırmazmış gibi bir hali vardı.
Kimbilir belki de bu onun hayata katlanma biçimiydi.
İnsanın babası ölür.İnsanın babası,annesi boşanır.İnsanın anne,babası kavga eder,sonra biri öfkeyle çıkar gider.İnsanın babası seyahate gidiyorum diye bir gün ansızın çıkıp gidermi?
Benimki gitti.Hiçbir şey söylemeden.