Ben katilleri ellerinden tanırım.Onların elleri değişik olur.Başparmağının boğumu,işaretparmağının boğumundan uzun olsn kişiler cinayet işler.Bu yüzden önce ellere bakarım ben.
İnsanlar benden bahsederken neyi unuttular biliyormusunuz?Benimde bir insan olduğumu.Bir aile babası,gülen ,ağlayan,hastalanan,neşelenen bir insan olduğumu.İnsanı değil sadece iktidarı gördüler.