Gamze

Gamze
@gamzeenb
"Beni istemediğini, benden vazgeçtiğini söyleseydi hiç değilse, ama koskoca üç gün boyunca tek bir satır yok.. Tanrı aşkına açıklayın bana - buna hiç aklım ermiyor-nasıl böyle barbarca, zalimce davranır! Tek bir söz bile yok! Yeryüzündeki en aşağılık insana bile daha şefkatli davranılır."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"... mesut olacağız; yani bir masal olmayacak tabii; bizim mutluluğumuz kitaplardakine benzemeyecek: Biz gerçekten mutlu olacağız!.."
"Yalnızlık içinde yaşayan ve sana karşı şükran dolu olan kalbe tattırdığın mutluluk anı için sana hayır dua ediyorum. Tanrım!  Ne uzun andı o!  Bir insan hayatı için de olsa, az mıydı? "