"Bazen onların birbirlerini sevebileceklerini aklım almıyor, onu sevmeye yalnız benim hakkım var , öyle içten, öyle çok sevdiğim başka birini ne tanıyorum, ne biliyorum, ne de görüyorum! "
"Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlayamıyorum, çünkü onu yalnız ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!"