Gamze

Gamze
@gamzeenb
Reklam
"Bazen onların birbirlerini sevebileceklerini aklım almıyor, onu sevmeye yalnız benim hakkım var , öyle içten, öyle çok sevdiğim başka birini ne tanıyorum, ne biliyorum, ne de görüyorum! "
Sayfa 92
"Çok şeye sahibim ama ona olan sevgim her şeyi silip atıyor. Çok fazla şeyim var ama onsuz hiçbir şeyim yokmuş gibi."
"Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlayamıyorum, çünkü onu yalnız ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!"