İnsan hayatı geçici bir yolcudur . Kendi varlığına en çok inandığı , dostlarının hatıralarında ve gönüllerinde en çok izler bıraktığını sandığı yerde bile kalplerden silinir ve izleri kaybolur. Hem de ne çabuk!
Biz insanlar daima ilk izlenime değer veririz. İnsan , en inanılmayacak şeylere kanabilecek yaradılıştadır. Ama bir kez de kafasına bir şey yerleşti mi , onu söküp atmak isteyenin vay haline !