Mehmet Kocakavuk

Mehmet Kocakavuk
@gamzelibey
Burası benim Fikir ve düşünce çöplüğüm... Okuduğum kitaplar bende kalsa olmaz mı.
Elimde biraz kitap var almak isteyen olursa Güzel fiyata satarım üldürmeyin arkadaşlar askere gidicezde. Lütfen paylaşarak yardımcı olun.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama orda “YILDIZLARIN ARASINDA YAŞIYOR OLACAK SEVDAM”
Zenginler sevmesinide bilmez vermesinide ....
Yoktum bir kaç gündür Herkes unutmuş be.
Oğuzhan Uğur
İnsan kendinden utanır mıydı,? İnsan gençliğinden utanır mıydı.?