Her biri kendi karakterinde peygambere ayna olmuş. Onları takip etmek de bize düşmüş. Hakkını verebilenlerden oluruz inşallah.. Allah onlardan razı olsun
İnsanın köklerinden inançlarından koparıldığında hava da salınan yaprak gibi olmasını anlatıyor bence. Hiçbir yere, hiçbir şeye ait hissedememenin, köklerinden ayrıldığı için büyümek bir kenara zamanla çürümeye durmanın anlatıldığı bir roman.
Ders kitabı okur gibi okudum. Ben tarih okumayı sevdiğimi sanıyordum sevmiyormuşum galiba çok sıkıldım okurken. Selahaddin Eyyubi bölümü güzeldi o ayrı. Merakla tahlil grubumun yorumlarını bekliyorum…