Yorulurum sonra, onca kişinin gülüşünü bir ağızla gülmekten, onca kişinin gözyaşını iki gözle ağlamaktan ve onca kişinin yüzünü bir yüzde taşımaktan, parmağımı oynatamayacak derecede yorulurum...
Bir şeye sahip olmayı sevmiyorum. Bir şeyle yan yana durunca daha güzel hissetmeyi seviyorum. Daha iyi bir insan olabilirmişim hissini seviyorum. Aynı yolda yürümeye dair olan inançtan daha çok , bu dikenli yolu budarım bir şekilde dedirtten gücümü seviyorum. Seninle gelen güveni , sevgiyi, dostluğunu seviyorum.
#yeraltındannotlar