Bu küçük veleti hiç sevmedim tek işlevi bağırmak gibi geliyor bana yani zaten silahla savaşıyorsun bari tam isabet ettir onu da beceremiyorsun. Ayrıca elimde fazladan papatya çayı var canım istersen veririm. Neyse işte bence bunun öldürülmesi gerekti diğerlerinin yerine .
Çok ilgimi çeken bir karakter eklenmiş. Özgün bir tasarım olmuş çok beğendim… Bence de takımın bu kıza ihtiyacı vardı çünkü elinde tuttuğu güç çok avantajlı. Umarım grubu güzel bir şekilde yürütür ya da boşuna harcanmazz.
Sarışın kızı sevdim ben ya bdmdhsmdnd genelde şu aptal sarışın klişeleri dönüyor ama bence buradaki karakter zeki ve çevik bir yapıya sahip. Bu algıyı yıkma açısından güzel bir değinme olmuş. Başlarda karaktere biraz gıcık olsak da sonrasında çok sarıyor bence favorilerimden biri olabilir.
Her bölümde bir ölen oluyormuş ama bakalım artıkkkk. Başrol çocuk çok şanslı Esdeath gibi biriyle çalışıyor… Esdeath için başladım ESDEATH ANNEMİZDİR ÇOK ASIGIM BİR ANNEDİR BİZİM İÇİN..