hamdi çelebi

hamdi çelebi
Bir asır evvel, Madenci'de şöyle yazıyor Soseki: "İşin kötü tarafı, yürümekte olduğum bu yol ne aydınlığa kavuşuyor ne de karanlığa gömülüyor. Her daim yarı karanlık yarı aydınlık vaziyette, çözümsüz kaygılarımın ortasında bir yerde duruyor. Yaşama amacım yoksa da nokta koyamıyorum. Hiç kimsenin olmadığı bir yere gidip tek başıma yaşamak istiyorum." Çok tanıdık geliyor sevgili dost. Çok! #vakt-i cuma
Reklam
"Hayatın amacının 'mutlu olmak' olduğuna inanamıyorum. Bence hayatın amacı yararlı olmak, sorumlu olmak, onurlu olmak, şefkatli olmaktır. Her şeyden önce, yaşadığına değmesidir: Hesaba katılmak, bir şeyleri savunmak, yaşamış olmakla bir fark yaratmış olmaktır.” ― Leo Rosten
"Ilkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer... Ne olursa olsun..." Sabahattin Ali Hoşgeldin #MART
Kimdi o? aramadığım, gidemediğim, kırıldığım, döküldüğüm...
Kendimi bırakmak, unutmak, uyumak istiyorum.
Reklam