Aybenimgecesenin

Aybenimgecesenin
@garipastronomi
Mesele," demiş, "ışık gittiğinde bile pes etmeyip karanlıkta devam etmek yola... karanlık ondan korkmayıp içine daldığında ışığını veriyor geri.